Starostwo Powiatowe w Śremie informuje o możliwości składania wniosków na wykonanie usługi usuwania wyrobów budowlanych zawierających azbest w ramach realizacji XI edycji zadania pn.: Likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie powiatu śremskiego.
Wnioski w przedmiotowej sprawie należy składać do 15 lipca br. w urzędzie gminy, właściwym ze względu na położenie nieruchomości, z której przewiduje się usunięcie azbestu. Prace związane z realizacją zadania potrwają do końca października.
Wnioski rozpatrywane będą według kolejności zgłoszeń, do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel. Pomoc finansowa wynosi 100% kosztów wykonania prac związanych z usunięciem odpadów azbestowych, tj. zabezpieczenie, zważenie, załadunek, transport i przekazanie do unieszkodliwienia, lecz nie może przekroczyć kwoty 6000 zł.
Przedsięwzięcie finansowane jest ze środków pochodzących z dotacji udzielonych Powiatowi Śremskiemu przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu, przy udziale środków z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz przy wsparciu z budżetu Gminy: Brodnica, Dolsk, Książ Wlkp. i Śrem.
Pliki do pobrania:
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Artykuły KGW
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Artykuły
© 2025 Brzóstownia
Archiwum